باران پاییزی

بغض احساس من

الهى خودت آگاهى که دریاى دلم را جزر و مد است یا باسط بسطم ده و یا قابض قبضم کن

باران پاییزی

 

امروز توی شهرمون اولین بارون پاییزی اومد

 

آخ که چقدر دلم هوای این بارون رو کرده بود

 

خدا رو شکر

 

 

بـــــاران غم پاییز است

 

بــــاران نم اشک چشمه ی پاییز است

 

این سیل که میبینی روان است به هر سوی

 

اشـــــک غـــم عشق دل دیوانــــــــه ی پاییز است

 



نظرات شما عزیزان:

m.k
ساعت23:52---22 مهر 1391
رويايي ديدم به خواب

زير باران شاد
مي دويدم در كوچه خيس
درپي تو
من ، تو ، باران
نارونِ خيس

باران باريده بود به شب
رفته بودي زود!
كوچه خيس ،نارون خيس
چشمانم خيس ....


m.k
ساعت22:43---22 مهر 1391

حالا ...
دوست دارم تو باشی و آسمان !
تو باشی
و من دم و بازدمم را هماهنگ کنم
با تپشِ شاعرانه یِ نبضت!!
تو باشی
و من به پلک زدنی از دست ندهم بودنتــــ را ... !
حالا دوست دارم بجایِ خودکارهایی که غر میزنند مدام ،
با انگشتانِ تو بنویسم حرف های ممنوعه ام را !!!
با انگشتانِ تو فکر کنم
و با انگشتانِ تو پاک کنم مشق هایِ پر غلطم را .... !!!


m.k
ساعت22:30---22 مهر 1391
هوای دلم ابریست
چشمانم غمناک و بارانی
سیلابی بر گونه هایم جاریست
باران،نشانه پاکیست
شاید بشوید غم را
یا که نقش اورا
از دل من!؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در شنبه 22 مهر 1391برچسب:باران,پاییز,بارون, ساعت توسط masoud |